Merhabalar bebeğim henüz dört aylık iki gün önce doktor kontrolünde 6 kg 100 gram olduğunu söyledi bir önceki Aydan 400 gram almış doktor yetersiz olduğunu söyledi. Bir hafta iki göğüs birden emzirir sonra kontrole gel kilo alımı yetersli olmazsa mama başlatırız dedi.Aslında bebeğimin emmesi vesaire iyi hatta sütümün Yeterli olup olmadığını Sordu ve sağım yapmamı istedi aynı gün akşam emzirirdikten 2 saat sonra her iki göğüsten toplam 155 ml kadar süt çıktı. Sütüm yetmiyor denilemez sanırım bu miktara. Bunun dışında bebegimle son iki haftadır emerken kafasını geri çekip etrafı izleme ya da yüzüme bakıp gülümseme gibi şeyler başladı. Sık sık kesiliyor yani emmesi. Araştırdığımda meme reddi olabileceği yazıyor endişelendim açıkçası bunun için ne yapmam gerekli. Son iki haftadır bu şekilde yaptığında beslenmesini yeterli olup olmadığı aklında hep soru işareti olarak kalıyordu zaten kilo olarak da eksik çıktığını söyleyince doktor iyice endişelendim. Ama şu da var bebeğimin kesinlikle doymadığını düşünmüyorum çünkü doymayan bebek huzursuz olur ağlar memeden sonra özellikle benim bebeğim her defasında sakin ayrılıyor memeden ve gün içerisinde de hiç huzursuz bir bebek değil. Sizce nasıl bir yol izlemem gerekli