Me1tem Bebeğim 5 aylık artık oturmak istiyor destek vererek kucağım da oturtuyorum arada hala bebek arabasını pusetli kullanıyoruz siz ne zaman geçtiniz bebek arabasına şimdiden koysam oturabilie mi acaba çok mu dik olur bilemedim
nnidua Me1tem ben 3 ay anca kullandım sonra sığmadı normal arabaya geçtik ama zaten 3kademesi vardı ne tam dik nede tam yatar orta kademede kullandık tam oturmaya başladığında da zaten etrafı izlemek istediği için dik kullanmaya başladık
Melovealp Puseti 6 ay kadar kullanıp arabaya geçtik oğlum sığmamaya başlamıştı.Ama arabadada dik değil yatıya yakın eğik kullandık bir süre.Zamanla oturur pozisyona yavaş yavaş getirdik.