knurbdk Sezeryan olmadım ama normal doğum dikişlerim için batikon sürüp fön makinesinin soğuk bölümüyle orayı kurutuyordum, doktor bu şekilde önermişti, siz de deneyebilirsiniz🌸
Korseyi hep mi kullanıyorsunuz? Yatarken belki yarayı açık tutarsınız, hava alırsa daha çabuk iyileşir🤷🏻♀️
Tabi bilmiyorum 7/24 mü takmak gerekiyor