Merhaba hanımlar . Kızım 11 aylık olacak. Normalde bensiz durmaz ama ayağı kalktığımda aynı ortamda dururdu. Şimdi ayağında kaldırmıyor ? Normal mi ya ? Sabahtan akşama kadar hareketsiz oturuyoruz, oyunuyoruz nadir de olsa Tw açıyorum durmuyor hiç. Agrasif … Kucakda duruyor. Emekleme yok yürüme yok normal ama geçecek mi bunlar ? Bir iş dahi yaptırmaz.