gulce98 Yüz bölgemde, çenemde tüyler var. Artık o kadar bıktım ki kimseyle görüşmek istemiyorum. Daha önce 2 defa lazere gittim ama fayda görmedim. Adanada gidip memnun kaldığınız yerleri lütfen yazarmısınız. Rica ediyorum. Teşekkürler.
Esinzhl gulce98 babygirl estetik ve güzellik merkezi 😍 Üçüncü seansımı yaptırdım bazı ince açık renk tüylerin olduğu yerler hariç ikinci seanstan beri kıl çıkmıyor. Sekiz seans tabi sonra ne olur bilmiyorum ama şimdilik çok memnunum Yüzüme yaptırmaya cesaretim yok daha önce hem kendim denedim hem yaptırdım etki olmadı biraz da incelerimi kalınlaştırdı. zaten pek önermiyorlar bir arkadaşım senelerce gitti elmacık kemiklerindekiler bile sakal gibi oldu. Yüzünüz için iğneliyi araştırın bence hem kesin çözüm hem de en azından çoğalma ihtimali yok
gulce98 Esinzhl çok teşekkür ederim. Vücut bölgesi için gittiğiniz yeri kesinlikle öneriyorsunuz o zaman.
gulce98 Esinzhl son bir şey daha sormak istiyorum size vaktiniz varsa eğer. İğneli epilasyon yaptıran tanıdığınız birisi var mı acaba. Yani ben çok korkuyorum. Çok acır diye. En çokta iz kalır, yara kalır diye. Bunlarla ilgili bilginiz var mı?
Esinzhl gulce98 evet vücudum için üç seans sonucuna bakarak öneririm daha önce iki yere gittim hiçbirinde böyle etki görmedim. Ama sekiz seans sonra ne olur tekrar çıkar mı ilerde görücem 😊 kendilerine çok güveniyorlar gidip görüşebilirsiniz
Esinzhl gulce98 kuzenim başlamıştı. Bir iki defa gitti ama geri bıraktı. Çok yoğun ve sık olduğu için hem çok uzun sürmüş hem acısına dayanamamış. Gittiği yer önce normal lazere gidip sonra kalanlar için iğneli yaptırmasını önermişler. Başka da giden olmadı ben niyetliydim vazgeçtim şimdilik. Sizin kıl yapınız nasıl bilmiyorum eğer tamamen kalınsa normal lazer deneyebilirsiniz bir şey kaybetmezsiniz. İz için de işin uzmanı bir yere giderseniz ve onarıcı kremler var fito gibi onları kullanırsanız yaralarınızla oynamazsanız bir iz kalmaz. youtubeda bununla ilgili videolar var izleyebilirsiniz 🩷