melenbeg Kızımın 4 ay 15 günlük 6200 kg boy 64 cm Herkes bu çok küçük diyor ve zayıf buluyor çok canım sıkılıyor artık her ay 1 kg alıyordu sağlık ocağındaki doktor 3 aydan sonra 500 gr alırlar normal dedi ama bilmiyorum sizin bebeklerinizde durum nasıl ?
TulayGeriDon melenbeg bebeğinin kilosu boyu gayet iyi. Öyle söyleyenlere ben bakamıyorum demek ki utanmazsan bu yaştan sonra sen doğur bir tane birde seni görelim nasıl bakıyorsun de. Boyu biraz uzun gibi geldi senin bebeğinin. O yüzden zayıf görünüyor olabilir ama maşallah çok iyi. Benim kızım 6 aylıkken 65 cm 8300dü. Şu an 7bucuk aylık
Bsmdg melenbeg doktorunuzun dediğine bakın 🤗 benim bebeğimde o zamanlarda o kilodaydı ve boyu daha kısaydı. Doktor normal demişti. Önemli olan doğum kilosuna ve boyuna ne kadar eklediği
Tunaveannesi16 melenbeg Şu herkesin lafını dinlemekten vazgeçin bence inanın hayat böyle daha güzel. Doktor ne diyorsa onu dinleyin ayrıca kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil önemli olan sağlıklı olmaları 🙂
rroselightt melenbeg Benimki de 4 ay 22 gün, 66 cm 6400. Benimkine de öyle diyorlar ama saldım artık. Keyfi yerinde, ne yapsam daha fazla yemiyor. Sağlıklıysa boşverin, her bebe michelin maskotu gibi olmuyor
mlkkck06 Kız bebekler erkeklere oranlar daha minyon görünüyor genelde ayrıca kilosunda bir sıkıntı yok doktorun sıkıntı yok dediyse milleti takma he de geç herkes bişey buluyor kimse memnun olmuyor yani
Elvinemine O sirada ben🫣😂 kizim 6ay 13gunluk 6kilo500 biyuda olcmedim🥹🥲ben ne yapayim kiz bebekin bunye meselesi hic bir sey yediremeiyorum sevmiyor mamayida icmiyor anne sütü yo ek.qidayla idare ediyoruz
kuoak melenbeg benim oğlum 6 ay 21 günlük yedi kilo. Kilo almasını istiyorum tabi önemli olan sağlıklı olması.
Sermec27 melenbeg 6 aylık oğlum 6600 64 cm 2450 gr doğmustu 2100 e düşmüştü 47 cm de boyu vardı doktorum gayet iyi buldu kilosunu 4 buçuk aylık bir bebek için kilosu gayet iyi boyu da iyi gayet kimseye kulak asma