nrdnkcygt 2-6-10 aylarında boyadım 15 aylıkken de boyadım sonra sütten kesmem gerekti boyayla alakasız yani boyayabilirsiniz ben çok boyadım sadece iyi hava alan bir yerde boyayın çocuğa gitmesin kokusu ben kuaförde boyatırken bahçesinde emzirmiştim örtüyle rüzgar esiyordu hiç anlamadı bile