almada Kızlr doğumdan sornra hangi korseyi kullandınız 8 günlük oldu benim bebiş sezeryan doğum yaptım herkrs çarşafa sar diyor ama ben onu beceremem korseyi gün içinde giyerim ve acil almam lazım zaman geçiyor hangi marka hamgisi iyi bilen yazabilir mi
deryakup almada bu kadar yeni dogm yapmisken sezeryan tavsiye edilmiyo diye biliyorum dikisler oldugu icin ama usste kalsin
almada deryakup bencede banada çok erken geliyor ve ben çok zayıf hamile kalmadım şuan kendimi aşırı zayıf hissediyorum ama beni görende sen hala kendini sarmadın mı diyor arayıpta söyleyenler var bide zaten sor bir süreç sanki geç kalmışlık hissi geldi banada daha sezeryan bantım çıkmadı cuma günü randevum var gideceğim doktorada bir sorarım zaten ama şimdiden araştırmak istedim sipariş vereyim bende olsun korse