inciannes Ay hem meme hem biberon reddi yaşıyoruz kaşıkla da kabul etmiyor zaten kilo alımı sadece 600gr. Artık hiç yemek istemiyor. Aranızda 3.ayda bu sıkıntıları yaşayan var mı atak mıdır acaba bu lütfen geçici bir süre olsun :(