Bizim de reflü ve inanılmaz gaz problemimiz var. Doğduğundan beri memeyi reddediyo zaten yarı yarıya mama ve emzirme şeklinde ilerliyoruz. Reflüden dolayı mama değiştirip evolvia ar aldık şimdi de kabız oldu o mamaya bağlıyorum 🥲 ne zaman geçecek bu dertler acaba alerji mi var diye de şüpheleniyorum