Her şeyi anlıyor. Alkış, bay bay, dans ederken ellerini kıvırmak, yemek yemek istemeyince kafayı iki yana sallamak felan var. Dolap kapağını açık görsün ben kapat demeden kapatır ve kendine alkış yapar. Oyuncak telefonunu alır konuşur gibi yapar kulağına götürür. Oyuncak kaşıkla yemek yer, yedirir karşıdakine. Kedi görsün eliyle gel pisi pisi yapar. Ama hiç kelimesi yok. Yani var da bilinçli değil. Geçenlerde offf benim kafam felaket oldu aşkım ne ne diye bir şarkı var ya , çalınca ne ne ne diye arka arkaya söyledi. 😅Babababa , mamamam diye babıldaması da var. Ama kelimesi yok. Çok üzülüyorum. Ekran da vermiyorum ,arada şarkı açıyorum siyah ekran ,oynuyor dans ediyor zaten alkış yapa yapa. Kitaptan gösteriyorum nesneleri felan ama yok. Doktora götürsem ne olur acaba çok endişeliyim