Hulyaaaass Merhaba sevgili anneler benim oğlum 9 aylık oldu bugün prematüre bebiş :) bugün farkettim üstten önden 2 tane diş geliyor ilk dişlerin üstten çıkması Şaşırttı beni vardır elbet ama ben alttan olur diye düşünmüştüm 😂😂
3kedili2bebekli Hulyaaaass bazı bebek üstten çıkarır benim bebeler ikizler ikisi de önce alttan çıkardı ama oğlum üst ön dişten önce yan diş çıkardı kızım üst yan dişten önce alttaki yanları çıkardı yani sırası farklı olabilir gayet sağlıklı bir durum inci gibi olsun ağrısız sizisiz çıksınlar inşallah 😊
Hulyaaaass 3kedili2bebekli Çok teşekkür ederim inşallah hepimizin😍 İlk annelik olunca insanın kafasında bazı Sorular oluşabiliyor