Kızlar 2 ay 2 günlük bebeğim var sürekli aglıyor agladıgındada kızarıp morarıyor ne emiyor ne mama içiyor çok kötü durumdauım hastaneye de götürdüm birşey çıkmado normal diyor kullanmadugım hiç birşey kalmadı sizce ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.