rumeysacsrr Çektirdiğim yerdeki doktor hiç bişi söylemedi kadın doğum doktoruma da randevum yarına ama merak ettim üstte yazılanı
Aysenur2019- rumeysacsrr sezaryen doğum yaptınız mı sezeryan skarı demek sezaryen doğum sonrası oluşan rahimdeki iz kesinin izi
rumeysacsrr Aysenur2019- ayyyy ahahaha cidden mi bende araştırdım şey yazıyordu rahmin içinde kese oluyomuş düşük yapmaya vs neden olıyomuş histereskopiyle alınıyormuş o yüzden çok korktum 😀