Merhaba
Hamilelikte troid ilacı kullanıp doğum yapınca bıraktım tahlil yaptırdım 3.5 çıktı endokrine randevu aldım ama 21 şubata verdi o zamana kadar geç olursa bebeğime sütümden geçerse diye korkuyorum.Değerler kaç olmalı aynı durumu yaşayan bi bilgisi olan var mı aramızda?