mseyma 4 aylık bebeği olan anneler bebeğiniz ne kadar sürede bir ekmek istiyor. Ben ne kadar sıklıkla olması gerekiyor merak ettim
agustosbocegimm1608 mseyma valla ben ne zaman huysuzlanırsa hemen veriyorum benim susturucuyu aç veya değil cop cop cop emiyo sakinleşiyo 😂
mseyma agustosbocegimm1608 benim de biraz öyle. Ama doktor 3-4 saatte bir emzir dedi. Sanırım 4 saat de besin değeri artıyormuş. Bi de sık emzirdiğim için gece çok sık uyanıyormuş. Uyanmaktan helak oldum artık 😞
minikpasa2107 agustosbocegimm1608 Hahaha kesinlikle öyle bende öyleyim valla bı saatimiz yok ne zaman hiysuzlanirsa veriyorum 😂
agustosbocegimm1608 mseyma benim doktor sürekli emzir agladıgı an ver dedi benimki gece iki saate üç saate bir uyanır emmek için
lavinmom Gece uykusuna geçtikten sonra 2 saatte bir kendisi kalkıyor emmeye. Gün içinde de 1 satte bir veriyorum genelde veya 1.5 saatte bir . Çünkü ağlıyor huzursuzlanıyor altı temşz gazı yok kucakta sıkılıyosa acıkıyor diye düşünüyorum emziriyorum
gulcecik lavinmom benimde 16 sında 4 aylık olacak. Gündüz 45 dk yada 1 saat en fazla uyanık kalabiliyor. Her uyku öncesi emiyor. Gece de 3 saatte bir emmek için uyanıyor. Aslında uyku öncesi emzirmeyin diyorlar ama başka türlüde uyumuyor. Bebeğin keyfi ne zaman isterse o zaman emzirilmeli diye düşünüyorum
lavinmom gulcecik bende öyle düşünüyorum. Saatlere bağlı kalmıyorum ne zaman isterse emsin onun için var bu göğüsler :))
tulay357_ 4 saatte bir mama veriyorum aksam en geç 11 buçukta mama yerken uyuyor ve sabah 8 buçuğa kadar uyanmıyor uyanınca vermeyi tercih ediyorum .. acıkınca zaten uyanıyor onun keyfine göre hareket ediyorum daha çok.. mama ile şişirmek de istemiyorum :)