Bu aralar gerçekten böyle bir salgın var. Aynısını bizde yaşadık bu hafta. 5 gün kadar sürdü bizim ateş, kusma ve iştahsızlık. İştahsızlık diyorum ama hiç bişey yemedi yani hiccccc. Biz de sadece ateş düşürücü ve cortair hava kullandık. Size tavsiyem yemek konusunda hiiç zorlamayın . Sürekli teklif edin ama biktirmayin ben ilk 2 gün zar zor vermeye çalıştım, kusması daha da arttı. 17 aylık oğlum normalde ekransiz buyuyor. Ama ekran göstererek yedirdim hep.Nerdeyse 1,5 lt su iciyordu günde bide. Suya vurdu bizimkiii. 1 hafta içinde semptomlar bitti. Sadece havaya devam ediyoruz şuan. İştah neredeyse yerine geldi..