Oğlum 21 aylık bu zamana kadar herşey normaldi yani böyle bülbül gibi konuşan bir çocuk değildi ama her ay düzenli olarak gittiğimiz doktor bu durumun normal olduğunu söyledi ve bizde çok umursamadık açıkçası ama gel gelelim ki beni şüpheye düşüren durum şu oğlum hayvan taşıt sesleri anne baba mama meme gel hadi dede bunları söylüyordu bir anda jilet gibi kesildi hiç birini demiyor, anca kitaplardan görürse üst üste sorarsam öyle bunlarla birlikte göz teması kesildi oyun oynarken falan beni dinliyor bana bakıyor taklit ediyor ama ismine tepki vermiyor onun dışında komut alır ne istersek getirir işaret parmağını nir şey gösterirken kullanır ama isterken kullanmaz yani genellikle benden su ister oyuncakları alabileceği yerde belki o yüzden bilmiyorum aşırı derece yoğun duygular içinde psikolojim bozuldu bu durum Otizim mi sendrom mu başka bir şeu mi anlayamadım