pr24 benim bebeğimde bi aşısında ağlamamışto tam hatırlamıyorum hangi ay olduğunu. Ama menenjit aşısı yapılırken kıyamet kopmuştu. İlaç yakmıyorsa ağlamayabilir iğne girişi öyle aman aman acıtan bir şey değil sonuçta. Bizim doktorumuz hep eti sert der oğlum için. Kolay kolay canı yanmıyor diye. Biz anneler hep diken üstündeyiz ay elini kırptı, ay seslendim bakmadı diye. Hatta arttırıyorum 8 aylıkken pedagoga bile götürdüm korkumdan. Pedagog bana “ben senin çocuğuna test yaparım illa istiyorsan ama%100 otizmli çıkacak çünkü bu testler en az 1 1.5 yaş için. Senin oğlun bana attığım topu bile geri atamaz şu an. Çocuğu izleyip durma gayet normal bir bebek gülüyor, göz teması kuruyor. Bu ayda ne yapmasını bekliyorsun ki? ” Demişti. Hiç korkma başka bi şeye odaklanmoştır, fark etmemiştir belki acıdığını.