Kızlar dedem 67 yaşında 4 çocuğu var ama babamda dahil kimse bakmıyor etmiyor her hastane postane işine gidiyorum gittiğimiz hastane biraz uzak bazen taksi ile gidiyoruz malum yaş gereği bazen para vermıyor param yok diyor böyle olunca hep cebımden çıkıyor bu arada çalışmıyorum , çocuğum var 27 aylık
Dedemin hastalıkları şunlar
Sol böbrek alındı ( tümör vardı ) , sağ böbrekte kitle var
Mesanenin yarısında tümör vardı temizlendi
Trafik kazası nedeniyle beyin ameliyatı oldu
Bagırsaklarından ameliyat oldu - tekrar olacak
Sistoskopi - endoskopi - kolonoskopi oldu “oluyorda “ her 3 ayda bir düzenli
Alzheimer başlangıcı var denildi
Trioitleri çok hızlı çalışıyor değerleri çok düşük
Hastalıkları bunlar ben sağlık kurulundan rapor alsam maaaş alabilir miyim ?
Lütfen yargılayıp maaş pesıne düştün demeyin bende çalışmıyorum etmiyorum her hafta 3 gün hastanedeyiz . Taksi gidiş geliş 1500 TL yazıyor