sirinilos Henüz on gün oldu birinci derece yanık gibi kıpkırmızı, kabarık, yanıyor, kaşınıyor lansinoh kremini kullanıyorum, silikon uç kullanıyorum normal tutamadığı için düzenli olarakta ılık suyla temizliyorum ona rağmen geçmiyor önerisi olan var mı?
meltew sirinilos Öncelikle geçmiş olsun lansinoh fayda etmediyse Kırmızı kantaron yağı Organik ve soğuk sıkım bebeğinize emzirirdikten sonra emzirdiğiniz göğsünüze sürün diğer emme zamanı gelene kadar yıkamayın emzirmeden sonra muhakkak yıkayıngöğüs için takılan Silikonlardan da kullanmayın mümkünse havalandırın islak kalmasın nemli kalmasın gece açık bırakın o şekilde yatın ve bir de emzirirken kahverengi kısmı bebeğin almasına yardımcı olun sadece uç kısmını vermeyin göğsünüzün Bu şekilde düzelecektir
sonmodelanne sirinilos 3 aydan fazla çektim kremler denedim karbonatlı suyla emzirme öncesi ve sonrası temizledim ama fayda etmedi. Gümüş kapağı bırakınca düzeldi çünkü gümüş kapağın içine süt doluyor ve hep ıslak nemli kalıyordu. Sizde kuru tutmaya çalışın bence
[silindi] Bütün kremleri denedim hiçbir işe yaramadı sadece gümüş kapak yaraları bitirdi. 10-15 gün kullandım bı daha hiç yara olmadı
sirinilos meltew silikonsuz göğsümü tutamıyor çünkü ucu yok göğsümün bir de gümüş kapak kullanıyorum o zaten sütlü tutuyor bölgeyi ona rağmen iyileşme yok
gizemmumayy sirinilos bence o kapak iyileştirmeyi geciktiriyor aynı şeyleri ben de yaşadım ağlayarak emzirdim günlerce.. bol kantaron ya da zeytinyağı sürün bir de doktorum bana antibiyotikli krem vermişti arada bir onu sürüyordum,emzirmeden önce güzelce yıkıyordum.O lansinoh krem bi işe yaramadı,göğsü çok da süt içinde tutmayın bence,kapağı bıraktıktan sonra daha hızlı iyileşti göğsüm
meltew sirinilos sütlü kalmasın işte kuru olsun olabildiğince Emzirirken takın sadece silikon ucu o zaman bir de göğüs ucunuz iyileşince şırınga ile yavaş yavaş çektirin ben de ilk doğumda öyle olmuştu baya işe yaradı bir de bebek emsikçe çıkoyor o uc kısım