Kızlar bebeğim 10 aylık son 1 haftadır ek gıdaya dair birşey yemiyor kaşığı gördüğünde ağzını kapatıyor açmıyor bu aylarda normal mi hiç iştahı yok ve üzülüyorum yesin vitamin olsun diye ama yok hiç istemiyor bende mama veriyorum ama mamayı da eskisi gibi. İçmiyor yoruldum artık pes ediyim mi yoksa zorlayım mı şaştım kaldım 🥹