Bugün 9 aya girdik 5 aydan beri çatalla deniyorum olmuyor her seferinde bir önceki öğünü nü kusuyor böyle böyle deneyerek 9 aya geldik hiçbiri yok edemedik tırnak ucu kadar ağzına bir şey gelse o tabağı ve ondan önceki tabağı kusuyor dilinin üstüne geldiği an panik olup boğuluyormuş gibi oluyor ben de artık bıraktım blenderla devam ediyorum bizim hiçbir işimiz yok sadece kabarıklıklar var ya 2-3 yaşına kadar böyle giderse çok korkuyorum böyle daha iyi besleniyor eminim pürelerin içinde çok güzel şeyler var kilosu da iyi bazen diyorum tek beslensin yeter sadece blender olayı yoruyor beni kavanoz işi bilirsiniz