Kizlar benim çocuklarım alerjik hatta büyük olan alerjik geniz eti buyumesi var ameliyat olacak , neyse gece oksurmeleri başladı alerjiye dair oda nemlendirici aldım ama böyle buhar üflüyor ben sıcak ufleyecek sanmıştım soğuk yani , yorumları da iyiydi ona bakarak aldım ama niyeyse sıcak üfler diye düşünmüştüm , normali bu mu acaba kullanlariniz varmı oda nemlendirme makinesinden , iade mi edeyim bilemedim …