1 yaşındayken yüksek ateş sebebiyle nöbet geçirmişti. Ateşi vardı ateş düşürücü verdim Bi süre sonra elleri buz gibiydi ateşi var mı diye baktım yoktu bende hırka giydirdim ama Bi anda kucağımda kaskatı kesildi gözlerini yukarı dikti gözlerini bile kırpmadı sonra titredi Bi zaman sonra saldı kendini gözlerini kapattı. Hastaneye nasıl gittiğimizi bir Allah biliyor birde biz. Yüksek ateşe bağlı dediler nörolojik olsa normalde de yaparmış. Neyse dün de ateşi vardı hastaneye gittik ama gidene kadar düştü ateşi. İdrar tahlili istediler aç olduğu için hiç yapmadı biz de eve geldik idrar torbasıyla yaparsa hemen götürürüz dedik. Bir şeyi yoktu uyudu uyandı muz yiyordu yine aynı şekilde kaskatı kesildi hemen hastaneye gittik yine yüksek ateşe ağlu dediler. Ama ben yine de nöroloji için randevu alacağım. Ateşin sebebi de idrar yolu enfeksiyonu çıktı benzer durumu yaşayan var mı ateşi Bi anda çıkıyor hastaneye gittiğimizde 39.8 Di.