Mrb benim oğlum doğduğunda midesinin üstünde vardı çok ufakti bir nokta kadar doktor takip edelim dedi sonra zamanla daha büyük yayıldı ve yumurta kadar şişti organlarına bakıldı çok şükür birşey çıkmadı bı ilaç verilmisti ismini hatırlamıyorum ama fayda etmemişti büyüdükçe küçülür geçer demişlerdi ama oğlum yarık damaktan ameliyat olmustu olmuşken sisligide mudahele edelim dedi doktoru ve köpük ilaç varmış onu uyguladı enjekte etti ve şişlik küçüldü söndü gittikçe kizarikligida azalıyor ameliyatı olduğu dönemde 9 aylikti şuanda 4 yaşını 2 ay geçti korkulacak birşey yok, siz yinede içiniz rahat etsin diye başka bir doktora daha gosterebilirsiniz