Merhaba güzel anneler💐 kızım 3 yaşına yeni girdi. Öncesinde birkaç olumsuz tuvalet eğitim sürecimiz oldu kesinlikle zorlamadım. Bugün 2. Günümüz. Nasıl ilerleyebilirim? İletişimi nasıl kurabilirim? 1 gün çok zorlu geçti. Şuan be götürdüğümde tuvalete küçük tuvaletini yapıyor fakat büyüğünü camasirina yaptı. Devamında nasil yol ilerlemeliyim?? Şimdiden çok teşekkür ederim 💐💐