Bir yerde okumuştum. Bebeğinizle yeteri kadar zaman geçiriyorsanız ona bağırmanız normal diye:) yani anlaşılan çocuğunuz hep sizinle ve muhtemelen dışarıdan çok destek almıyorsunuz bilinç altınızda bundan dolayı dışarıdaki insanlara sitem ediyor ve çocuğa bağırmış oluyorsunuz :)