babybaskrt kirpapatyasi19 en garanti çözüm test yapmanız eğer yoksa stresten mevsim değişikliğinden vs olabilir
BalBocugum kirpapatyasi19 kız telefona işeyeceksin bizde sonuca mı bakacağız? Ya da hangimizin gözünde ultrason cihazı var ? Biz nerden bilelim?
Yonca29 kirpapatyasi19 anladım ama sorunun cevabını burda bulamazsın test yapacaksın kan vereceksin ki öğrenesin bizler birer test veya ultrason değiliz bilemeyiz göremeyiz
serhura1994 Yonca29 sorma ya bu hamile miyim ve çocuğum düştü ne yapabilirim postlarina ayar oluyorum 😀
kirpapatyasi19 Yonca29 bu yazdiklarinizi kasttetmiyorum yalniz stresten olabilirmi acaba o yuzden goruyorum burda adeti gecikenler test yapmislar yok birsey
Yonca29 serhura1994 aynen öyle kendisi bilmiyor gebeliği bizim bilmemizi istiyor çok sinirime dokunuyor senin bilmediğin birseyi bizler nasıl bilelim
serhura1994 Yonca29 Saçma sapan işler ya kadın doğum doktoruna gidip ben hamile miyim diye sorsan doktor senden kan ve idrar tahlili almadan ultrasonla bakmadan anlamaz burada 3 gün adetim geçti hamile miyim diye soranları aşırı komik buluyorum 😀
Yonca29 kirpapatyasi19 hamilelik ihtimali var evet kondomdan geri akar veya yırtık çıkar sikintili yani
Yonca29 serhura1994 😅😅😅 evet aşırı komik aynen haklısın doktor bile gerekli tatlil isterken bizim direk bilmemizi istiyorlar 😅😅😅😅😅😅
serhura1994 kirpapatyasi19 eee madem bu kadar eminsin ne diye soruyorsun. Bu kadar eminsen test yapmaktan neden korkuyorsun şaka mısın sen 😀