Sarmaları güzelce diz sonra üzerini geçmeyecek seviyede normal içme suyu koy üzerine limon dilimleri koy zeytinyağı gezdir ve üzerlerine tabak kapat kısık ateşte kontrollü pişir, afiyet olsun :) ben annemden alırım yaprak sarmalarını dolaba koyarım yıllardır öyle pişiririz çokta lezzetli oluyor.