gizematadeniz 3-4aylık civarında yapıldı 9aylıkken süt ürünleri alerjisi bitti.Diğer oğlumun ki de 10aylıkken yapıldı deri de fıstık alerjisi çıktı ama kanda çıkmadı..(Alerjik rinit,alerji faktörü her yerden olabilir dendi)Benimde aynı şekilde şuan alerji yüzünden astım hastasıyım..Korkmayın bazı bebeklerde geçiyor ,çıkıyor