Selam kızlar bebeğim 10 buçuk aylık 6 aylıkken emmeyi bırakmıştı ne yaptıysam emmemişti sağarak veriyordum ama bir zaman sonra mamaya alışınca onura istemedi şimdi grip oldu acaba diyorum tekrardan emzirebilirmiyim sütüm az az damla damlada olsa geliyor hala