Ftmsnny 12 günlük bebeğim var. Gaz sancısından uyuyamıyor. Ne yaptıysak olmadı. Bana yada bebeğime ne önerirsiniz.
Seher10 Ftmsnny gaz damlası kullan canım benimde kızımın çok gazı vardı şuan azaldı çok nadir oluyor sap Simplex bir de biogaia kullanıyorum ama kendini üşütmemeyede özen göster. Ayrıca mama veriyorsan onlarda yapabilir. Benim mama yapıyor çok verince
Arelll Ftmsnny bebeğin için zinco ya bakso önerebilirim düzenli kullanımda işe yarıyor senin içinde kimyon tüketmeni tavsiye ederim bolca ama
Berken Ftmsnny yedikleirnize nekadar dikkat etsenizde gazı olacaktır bi gaz damlası kullanabilirsiniz ben sab sımplexten çok memnun kaldım ayrıca probiyotik kullandım (maflor) bağırsaklar için faydalı bakteri içiyor sindirim sisteminin gelişimini destekliyor.bol bol bacak egzersizler yaptırabilirisniz bebişler hareketlendikçe gazları azalıyor. Emzirdikten sonra ağızdan gazını mutlaka alın bağırsağa indiği zaman daha çok sıkıştırıyor. Ayşe önerin gaz masajı var karına uyguladığı youtubedan izleyebilirsiniz zeytinyağını elinize döküp güzelce ovun karnını çok rahatlayacaktır bebeğinize dokunmaktan korkmayın sağlıkla büyüsün😍
Seqnem Ftmsnny zamanla geçer maalesef. Ben 4.ay oldu halen bekliyorum geçsin diye. Tek tavsiyem gaz damlasından ziyade BioGaia. O barsak gelişimine yardımcı oluyor.
Seher10 [bilinmeyen] bir iki güne etkisini gösteriyor ki en etkilisiymiş zincodan daha etkili yani. Annede kimyon içerse bi çay kaşığı kadar suyla çok daha etkili oluyor canım ayrıca çok araştırdım ben zeytin yağının hiçbir zararı yok verdim bugün allahım hemen etkisini gösterdi 😁
Seher10 [bilinmeyen] bende veriyorum canım anne sütüde veriyor musun? Bu arada her mama her bebeğe iyi gelmiyor. Biz 3 tane degıştırdik. Sonunda gaz yapmayanı bulduk ☺️