Bulaşık Makinesi sipariş etmiştim,bir ay gibi bir sürede geldi.İlgi alaka sıfır, üstelik aldığım üründen de memnun kalmadım.Suan kullanıyorum mecburiyetten.degistirmek istiyorum da korkudan eşime konuyu açamıyorum yeni aldık diyecek o yüzden susuyorum 😊