2 aylık kızım yerde yatmak istemiyor koyduğum an ağlıyor. Ayağımda sallasam duruyor bir de kucakta. Uyumadığı harici genelde mız mız. Daha kötüsü 22 aylık da kızım var ve çok kıskanıyor zarar veriyor. Kucağımda veya ayağımda görmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım. Emziği de tutamıyor ağzına alıyor ama emerken hep fırtlıyor. Ne zormuş yaşları yakın iki bebe😞😞🥲😅