defnemiraybebek bebekse yaptırdım normalde zorunlu bir aşı değil ama ben her ihtimale karşı yaptırdım bir yan etki de yaşamadık
pozitifanne06 bebekse 1 yaşında dahi yaptırmadım alerjiden dolayı :( ama yaptırabilecek olsaydım 1 yaşında yaptırırdım
seval61 Ben doktora sordum direk yaptirayim mi diye çünkü kime sorsam bana birakiyorlar karar senin diyolar bende doktora sprdum bence yaptir dedi bende yaptirdim sizde saglik ocagindaki doktorunuzun fikrini alin bence
akca2828 pozitifanne06 bende bugün yaptırdım yumurtanın beyazına alerjisi vardı o yüzden hastanede gözlem altında vuruldu ama kaç saattir gaz çıkartmıyor alerji yaptı bağırsaklarına sancı vuruyo sürekli