minikveannesii Kızlar e bebekden almayı düşünüyorum memnun musunuz.yoksa tamamen şisirilmis bir ürün mü
zeydinannesiiii minikveannesii ben çok memnunum, bebeğim ara ara girip açmaya çalışıyor ama açılmayınca bırakıyor. dışarıdan görünen bişeyde olmadığı için nasıl açııldıgını bilmiyorlar ☺️
zeydinannesiiii minikveannesii temudan almıştım ama e bebektekiyle aynı, mutfağım için almayı düşünüyorum yeniden ☺️