aselahsenn Merhaba kızlar birisi bana pogacanin püf noktalarını anlatabilirmi ben puf puf yapmak istiyorum ama biturlu beceremiyorum yoğun oluyor hani yedigimiz zaman bogazimiza yapışıyor mayalı yorum bekletiyorum neden olmuyor acaba
ysmnabd aselahsenn canım hamur eline yapışacak gibi yoğruldugunda yogurmayı bırak. O şekil mayalansın şekil vereceğin zaman eline sıvı yag sür o şekilde şekillendir hemen. Aşırı yumuşak oluyor. Birde malzemeler oda ısısında olsun sütün suyun sıcağa yakın olsun. Birde nenem hep der hamurla çok oynarsan küser der hemen yogurt at kenara uğraşma dediğim gibi baya ele yapışkan kıvamken bırak o mayalanınca varya muhteşem oluyor
Laden aselahsenn çok un koyuyorsunuzdur. Mayalı poğaçada hamur ele yapışkan olmalı. Ben kaşıkla sıyırıyorum elimden. Yuvarlarken elinize yapışır elinizi yağlayın🌺
LadyGaddar aselahsenn Rica ederim ,hatta şöyle bir tarif atayım link atmak yasak diye atmadım Bu tarifi nefis yemek tariflerinde ara ve yap yediğin yaptığın en ustaca poğaça tarifi olacak oderece Ama şekeri 1yemek kaşığı eksik ekle Yapmak isteyen olur diye atmak istedim
JollyBaby Hamur olabildiğince yumusacik olmalı Ve malzemelerin oda ısısında olmalı. Aksi halde pogacanin sertleşip çatlamasına sebep oluyor
Gryffindor Kesinlikle ele hafif yapışan bir hamur olmalı biraz cıvık yani. Öyle olunca çok yumuşak puf puf bir poğaça oluyor. Bir de tepsi mayasını ihmal etmeyin.