Kızlar oğlum 3 yaşinda kreşe gidiyor son günlerde büyük tuvaletini tutamiyor kreşte.onceleri oyuna dalıyor ondan mı diyorduk ama öğretmeni bugün oyun oynamıyordu yaptı ve söylemiyor dedi.neden böyle yapıyor bilmiyorum dün dr a gittik normal dedi ama öğretmeni tuvalet eğitimini tamamlamış görünüyor müdüre hanimla görüşme sagliycm vs dedi belki ara verilir.cok üzüldüm yani bu sebepten kreşe ara verilir mi ne kadr süre olur nasıl olur bilmiyorum 16 aylık kardeşi var onu mu kiskaniyor bazen onu taklit ettiği oluyor ama bilmiyrm bana bir yol gösterir misiniz