sevinctt nsmr_plt hayır yaşamadım ben . Bir süre sonra ihtiyacım kalmadı zaten yani çok sık kullanmıyorum artık :)
girlmama nsmr_plt hemşire Esra Ertuğrul u instagramdan takip edebilirsiniz lansinohu önermişti ve çoğu annede gördüm baya memnunlar o yüzden bu markayı tercih edeceğim ama diğerini hiç araştırmadım
monaroza88 nsmr_plt Bebebao kullanıyorum 24 mm. Hepsiburadan aldım. Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum memnunum.
aleynayavz nsmr_plt bebebao aldım bebeğim durmuyor sütüm az rahat sağabileyim diye ama çekim gücünü beğenmedim ondan sonra elektrikliyle sağsam bi o kadar daha çıkıyor
Fasi nsmr_plt yok malesef ikisini de araştırmak lazım şimdi size ne desem yalan olacak evet memnunum ama ıkısı arasında karşılastırmadan da belli olmaz