akbassrabia yani genetik ozaman çokta bişey beklememk gerek.Benim ablamda kızı kısa diye doktora götürmüş bi ablama bi enişteme bakmış çokta bi boy uzalığı beklemeyin demiş.Bende kısayım mesela 1,53 ama eşim uzun 1,84 halalarıda uzun oyüzde kızımdan yana birazcık ümidim var boyu normal olur diye.Enazından 1.60 olsa yeter diyorum