Arkadaşlar oğlan 6 ay 11 günlük ek gıdaya geçmeden önce günde iki kere kaka yapıyordu şimdi 4 gün oldu yapamadı bende zeytinyağ ile uyardım sanki yetişkin kalası gibi zorla yaptı ilk defa böyle bişey yaptım ama yapmasam yapamazdı bir de diş çıkartıyo oda eklenince iyice kötü oldu pekiii kabız olmaması için neler yapmam gerekiyor zeytinyağ veriyorum başka 🤭🥺