gizemm01 O ayda normal bizde de olmuştu vücut alışması için ek gıdaya zaman lazım merak etmeyin geçiyor. Aktardan kayısı alın kaynatın sabahları aç karnına içirin kendisinide püre yapın yedirin. Bu bizde işe yaramıştı. Birde yoğurt, kefir içirin. Bunlar iyi gelecektir