oğlum 1 yaşına girecek haftaya ve 3 gündür istedipi olmadığında öfke nöbeti geçiriyor. Ağlıyor ,kendini yerlere atıyor, duvarlara yerlere vuruyor böyle bir durumda nasıl tepki vermeliyim ? O an ona nasıl yaklaşmalıyım? Kendi haline bırakıp sakinleşmesini mi beklemeliyim yoksa sakinleştirmeye mi çalışmalıyım?