Arkadaşlar merhaba kızımın gelişiminde hiçbir problem yok her şey seyrine göre ilerliyor. Genelde takıntı dediğimizde akla gelen başka şeyler oluyor çünkü ama bundan ziyade benim kızımın ayak takıntısı asla çorap giymek istemiyor çorap giydiğinde acıdı diyor. Ve Bu aralar tişörtünün kollarını yukarı çekmek istiyor ya da bazen indirmek istiyor bunun için ağlıyor bu dönemler için bu normal mi? Sizin bebekleriniz de böyle şeyler var mı