segah06 Kızlar sadece burnu su gibi akıyor, hapşırıp duruyor. Bunun için doktora götürmeli miyim? İlaç başlamalı mı? Yoksa kendi kendine geçmesini mi beklemeliyim? 22 aylık kızım
segah06 aysegul_my zyretec veriyorum ama hala aynı, ben de alerjiden şüphelendim. Acaba aferin versem mi
segah06 cevriyeee çocuğunuz kaç aylık? Kaç CC veriyorsunuz? Başlamalı mıyım sizce aferine? Doktora gitme imkanım şuan yok
cevriyeee segah06 sağlık ocağı yokmu yakınınızda ? Benimki 4 yaşında kreşe gidiyor ateş yok ama burnu su gibi akıp hapşırıyor öksürük var ekstra üşütmüştür diye düşünüyorum zamanla tecrübe oluyor çünkü sabah akşam veriyorum