Baby turco kullanıyordum doğduğundan beri çok memnundum sonra ek gıdaya geçince gece sızdırdı. Molfix aldım tavsiyeler üzerine oda sızdırdı hemde baya tasiyordu. Bide son aldığım bezlerin gösterge çizgisi bile çalışmıyor çocuk benzini dolduruyor bakiyorum orası hala sarı sevmiştim oysa yapısı falan yumuşacıktı molfixim ama şimdi bunuda kullanamiycam gece prima almaya karar verdim