Merhaba arkadaşlar kızım dört aylık büyüdükçe daha çok ilgi istemeye başladı, uyuyacağı zaman çığlık atıyor uyumamak için müzikle sakinleştirdiğim zaman emziğini ağzından alıyor bu sefer bunun için ağlıyor. Bu aralar birde parmak emme alışkanlığı edinmiş sürekli parmakları ağzında bizim de parmaklarımızı emmek istiyor. Büyüdükçe daha da sıkıntılar artıyor sizinkiler de ne gibi sıkıntılar var? Bunlar ne zaman geçiyor🤔 kızım ne zaman kendi başına oynamaya başlayacak acaba😔