Merhabalar oğlum 26 aylık. Kakası geldiğinde kaka yapacağım diye saklanıp yapıyor ama geceleri çok çiş yaptığı için bezi hep dolu uyanıyor. Ben de yılbaşında emziği bırakacağız diye sonrasında tuvalet eğitimi düşünüyordum. Dün kayınvalidem bizdeyken her zamanki gibi kaka deyip saklanmış, ben mutfaktaydım. O da beze yapma kakanı artık demiş. Bana da geldi tuvalete oturtayım mı dedi. Ben de zamanı değil dedim üstteki durumu anlattım. Bu sabah dün beze yapma dendiği için etkilendi sanırım, bir anda bezini çıkarıp kaka dedi ve halıya kakasını yaptı. Tam inat dönemleri de ne desem tersini yapıyor. Bu durumda nasıl davranmalıyım? Hızlıca tuvalet eğitimine başlamayalı mıyım, yok mu sayayım bugünkü yaşananı?