Kızlar günaydın. Bebeğimin burnu dolu bir de geniz akıntısı var sanırım geceleri uyuyamıyor. Evimde nebulizatör var. Serum fizyolojik dışında içine baska ne koyup verebilirim nolur bir akıl verin.. evde buhar makinasına koymak için ventosal ve flixodiet var bunlar solunum için işe yarıyor mu?